Case Studies

Bell

Inwestycje + Badania i Rozwój + Kapitał Ludzki

Nasza firma realizuje cztery projekty unijne. Dzięki nim zostały zakupione nowoczesne maszyny i urządzenia, zmodernizowaliśmy nasze laboratorium badawczo-rozwojowe i wdrożyliśmy nowoczesne systemy informatyczne. Natomiast program Kapitał Ludzki pomógł nam podnieść kwalifikacje zawodowe niemal 200 pracowników firmy.

Ewelina Cyndrowska – Koordynator Projektów Unijnych

Historia Sukcesu Bell

Bell PPHU jest uznanym producentem kosmetyków kolorowych, który może poszczycić się wyrobami o najwyższym światowym standardzie. Od kilkunastu lat przedsiębiorstwo pozostaje liderem wśród polskich marek pod względem popularności i sprzedaży oraz nieustannie zdobywa rynki zagraniczne. Fundamentem sukcesów handlowych firmy jest marka Bell – polska linia kosmetyków do makijażu skupiająca 80 produktów w ponad 600 odcieniach. Produkty Bell są obecne na tak wymagających i konkurencyjnych rynkach jak: Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Białoruś, Czechy, Słowacja, Bułgaria, Azerbejdżan, oraz Bliski Wschód. Do grona odbiorców kosmetyków marki Bell dołączyły w ostatnim czasie również: Grecja, Szwecja, Francja, Hiszpania, Pakistan, Islandia, Armenia, Rumunia, Gruzja, Szwecja, Mołdawia.